Wsparcie IT

Zapewniamy profesjonalne, zdalne wsparcie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Pomagamy rozwiązywać codzienne problemy związane z użytkowaniem komputerów.
Coś się zepsuło i nie działa, a Ty wpadasz w panikę, bo przecież bez komputera “ani rusz”?
W czarnym scenariuszu minie kilka dni, a nawet tygodni pomiędzy oddaniem sprzętu do
naprawy i usunięciem usterki. Na szczęście nie wszystkie awarie wymagają takiego
działania. Komputer czy laptop stanowią podstawowe narzędzie do pracy i nauki, więc
trudno jest sobie wyobrazić sytuację, w której z dnia na dzień ich nie ma. Dlatego zdalne
wsparcie IT to duży komfort. Teraz już nie musisz odnosić sprzętu do serwisu, aby uzyskać
pomoc i rozwiązać problem. Możesz umówić się z serwisantem na zdalną
naprawę/diagnostykę komputera. Usługa zdalnej naprawy polega na połączeniu się z
klientem indywidualnym lub biznesowym, za pośrednictwem programu typu AnyDesk.

Dostajesz prostą instrukcję postępowania i w zaledwie kilka chwil wsparcie ze strony “help
desk”. W ten sposób można naprawić niedziałający program lub aplikację, skonfigurować
sprzęt, rozwiązać problem z plikami graficznymi, dokumentami, zdiagnozować błędy czy
zająć się zdalnym odzyskaniem danych. Zdalne wsparcie IT jest sprawne i efektywne, a
uzyskasz je bez wychodzenia z domu - wystarczy stabilne łącze internetowe.

© Copyright 2020 Cyberline. All Rights Reserved.